Kent Kiss

Am visat-o pe Carmen și nu înțeleg de ce. Nu mă mai gândisem deloc la ea. Momentul e depășit demult. Carmen e fata aia pe care nu m-am dus să o cunosc pentru că a plouat în ziua în care ar fi trebuit să o aștept în stația de autobuz, la revenirea ei de la ASE, din Capitală. Carmen e CI CI și am văzut-o doar ca stalker, pe furiș.

Am visat-o acum sărutându-mă așa de tare încât mă dureau dinții ăștia mari și ieșiți în față. De fapt, buzele mă dureau, împinse tare către ei. Durerea din vis m-a trezit. M-am gândit că dacă aș fi avut parte în realitate de săruturi ca ăla, dinții mi-ar fi fost poate mai drepți. Sărutul văzut ca aparat dentar, haha.

Așa își încheia Carmen fiecare mesaj, haha.

 

Lasă un răspuns

