Tot cu netu’, tot cu netu’?

Credeam cândva că o să fac treabă cu internetul. Până și tata care nu se pricepea la asta mă îndemna să am idei, să mă gândesc la lucruri noi înaintea altora. Scrie, ocupă-te de blogurile alea pe care zici că le ai, îmi spunea. N-am făcut mare lucru, dar nici că n-am câștigat nimic așa nu mă pot văita.

Credeam cândva că poate o să fiu mai deschis în fața vreunei fete cunoscute pe net, dar la capitolul ăsta chiar că nu s-a întâmplat nimic. 😆 Ah, și să nu uit că netul m-a îndemnat și spre genul celălalt mai păcătos de fete…

Acum la mare modă-i Tinder. La început nu aveam prea multe compatibilități acolo, dar am zis recent să-mi actualizez poza și lista aia s-a lungit la modul nesperat. Degeaba, acum nu-mi vine să ies cu niciuna. Am eu în altă parte o… singularitate pe care mi-ar plăcea s-o -ntâlnesc ceva mai mult decât alea câteva secunde întâmplătoare de până acum.

Dar nu vreau să-i scriu despre asta. Păi ce? Tot cu netu’, tot cu netu’?

3 gânduri despre „Tot cu netu’, tot cu netu’?

Lasă un răspuns

