Autopalpare

Citeam amuzat acum câteva zile un articol cu mărturisiri anonime despre masturbarea la job. N-am încercat niciodată asta la muncă și nici în corpurile facultății. Singurul spațiu public în care am făcut-o este WC-ul liceului, acum mai bine de un deceniu.

Era vineri seara și ultimele două ore erau de educație fizică. Se juca volei și nu-mi plăcea. De obicei îmi lăsam colegii în sala mare de sport și coboram în cea mică la tenis de masă sau la aparatul de ridicat greutăți. Dar în săptămâna aia am rămas la volei. Volei… pe bancă.

Eram foarte atent la baloanele de joc. Parcă aș fi vrut să le simt și eu în mâini. Nu jucasem niciodată. Mingile Iuliei mă chemau în teren. Sus-jos, sus-jos, țopăiau în echipamentul ei, la fiecare pas și pasă. La dracu, știam cine sufla în supapele ei, întărindu-i-le. Trebuia să-mi descarc urgent revolverul, de furie. Nu la propriu, cu gloanțe în „sufleurul Iuliei, ci la figurat, cu spermă în WC-ul instituției. În pauză ar fi fost nașpa, prea multă vânzoleală prin toalete, așa că mai bine chiuleam pe furiș în miezul ultimei ore. Zis și făcut, numai că în toaleta băieților tot am dat de două fete care se ascundeau acolo, la fumat. Ceva obișnuit în liceul nostru. Mi s-a părut totuși o idee palpitantă s-o fac în preajma lor, despărțit de ele doar de o ușă de metal subțire. Mi-am făcut curaj și ascultând acele voci încă neîngroșate de tutun, am visat că pe sub tricoul Iuliei făceam o sânopalpare. De fapt îmi făceam mie însumi o palmare. O puțopalmare. O puțopalpare.

Ca un palmist. Puțopalmist, whatever.

 

6 gânduri despre „Autopalpare

Lasă un răspuns

