Hoțul

Când mi-am deschis blogul ăsta m-am gândit puțin și la o ea.

Nu mult. Ce ar zice dacă ar citi pe aici sau cât de frumos ar fi să scrie și ea la un blog.

Acum am rărit postările pentru că mă gândesc cam mult la aceeași ea, din moment ce restul fetelor mi s-au evaporat din minte.

Pentru a scrie îmi plăcea diversitatea, dar e singura care a mai rămas aici, în capul meu și l-a ocupat pe tot.

Compar toate înfățișările cu a ei, sperând să-mi placă vreuna măcar la fel de mult, să am și eu încă o dată concurență-n emisfere.

Degeaba, adversară nu-i găsesc, iar pe învingătoare îmi vine să o ocolesc.

Dacă simte ce gândesc?

Că-i ascund un premiu în stil hoțesc?

 

9 gânduri despre „Hoțul

Lasă un răspuns

