„Revederea de liceu”

Îmi place să citesc… forumul ăla în continuare. Mă uitam adineauri peste postările noi și mi-a atras atenția un nickname preluat dintr-un film de acțiune…

Suspectul meu îl mai folosise și în alte părți: pe softpedia și chiar și pe blogspot!

50% sigur că-i el, intru pe profilul lui de curvar ucenic și văd drept confirmare că tăntălăul avea completată data nașterii întreagă și corectă. 😆

Îmi spusese încă din liceu că mai mergea la curve, că-ncepuse devreme, de la 14-15 ani. Apoi, la 17 ani, prima lui prietenă a rămas gravidă cu el și a păstrat copilul. El n-a fost de acord, a suferit mult, iar ai lui habar n-au nici acum că sunt bunici de vreo 10 ani. Acum e într-o relație de 8 ani cu o tipă și nu mă gândeam că uneori o mai schimbă, pentru o clipă.

15 gânduri despre „„Revederea de liceu”

  1. Vin aci să-ți comentez după ce, începând de azi-noapte am stat ș-am citit tot ce ziseși, adică scrisei. Te-am descoperit mai de mult, dar recunosc că nu am luat-o cu cititul de la 0, acu însă m-ai captivat :)) Ai un stil așa…parcă ai vorbi, nu ai scrie (nu e de rău, nuștu să explic). Uneori mi-ai părut enervant. Prea cerșeai dragoste, d-aia sentimentală. Adică..să știi că dacă nu miști un deget TU, nu vine nimeni să ți-l miște. Pe de altă parte s-ar putea să te fi înțeles cumva. Probabil dacă nu mi-l cunoșteam p-al meu pe net acum eram singură.
    Cu alte cuvinte … există și altfel de fete, pe care probabil tu le consideri urâte și strâmbe. Poate printre alea e una care te caută pe tine. Dă-i o șansă ….cred că te-am amețit :)))
    Oricum îmi place cum scrii.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

